Β – Μορφοποιήσεις παραγράφου

HTML

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟ 1

Βασικές ΕτικέτεςΕργαστηριακές Ασκήσεις

  • Δημιουργία παραγράφου

    <p> κείμενο </p>

    Αρχικό Κείμενο

    O Πλάτων γεννήθηκε στην Αθήνα, από γονείς ευγενείς. Γνώρισε το Σωκράτη σε ηλικία 20 ετών και έμεινε κοντά του μέχρι το θάνατο του μεγάλου δασκάλου (399 π.Χ.). Ο άδικος θάνατος του Σωκράτη ήταν το κίνητρο για να αναλάβει το ρόλο του κοινωνικού μεταρρυθμιστή της αθηναϊκής δημοκρατίας. Η πλατωνική φιλοσοφία είναι ιδεοκρατική. Εισάγει δηλ. τη θεωρία των ιδεών, οι οποίες κατά τον Πλάτωνα είναι οι γενικοί και αιώνιοι τύποι των πραγμάτων, οι ουσίες που γίνονται αντιληπτές μόνο με το λογικό και όχι με την αίσθηση. Τα αισθητά τα θεωρεί είδωλα των ιδεών. Έτσι ο Πλάτωνας αναγνωρίζει δύο κόσμους, τον αισθητό, ο οποίος διαρκώς μεταβάλλεται και βρίσκεται σε ασταμάτητη ροή, κατά τον Ηράκλειτο, και το νοητό κόσμο, τον αναλλοίωτο, δηλ. τις ιδέες, οι οποίες υπάρχουν σε τόπο επουράνιο. Αυτές είναι τα αρχέτυπα αυτού του ορατού κόσμου, τα αιώνια πρότυπα και παραδείγματα.

     

    Μορφοποιημένο Κείμενο

    <p>O Πλάτων γεννήθηκε στην Αθήνα, από γονείς ευγενείς. Γνώρισε το Σωκράτη σε ηλικία 20 ετών και έμεινε κοντά του μέχρι το θάνατο του μεγάλου δασκάλου (399 π.Χ.). Ο άδικος θάνατος του Σωκράτη ήταν το κίνητρο για να αναλάβει το ρόλο του κοινωνικού μεταρρυθμιστή της αθηναϊκής δημοκρατίας.</p>
    <p>Η πλατωνική φιλοσοφία είναι ιδεοκρατική. Εισάγει δηλ. τη θεωρία των ιδεών, οι οποίες κατά τον Πλάτωνα είναι οι γενικοί και αιώνιοι τύποι των πραγμάτων, οι ουσίες που γίνονται αντιληπτές μόνο με το λογικό και όχι με την αίσθηση. Τα αισθητά τα θεωρεί είδωλα των ιδεών. Έτσι ο Πλάτωνας αναγνωρίζει δύο κόσμους, τον αισθητό, ο οποίος διαρκώς μεταβάλλεται και βρίσκεται σε ασταμάτητη ροή, κατά τον Ηράκλειτο, και το νοητό κόσμο, τον αναλλοίωτο, δηλ. τις ιδέες, οι οποίες υπάρχουν σε τόπο επουράνιο. Αυτές είναι τα αρχέτυπα αυτού του ορατού κόσμου, τα αιώνια πρότυπα και παραδείγματα.</p>

     

    Ιστοσελίδα

    O Πλάτων γεννήθηκε στην Αθήνα, από γονείς ευγενείς. Γνώρισε το Σωκράτη σε ηλικία 20 ετών και έμεινε κοντά του μέχρι το θάνατο του μεγάλου δασκάλου (399 π.Χ.). Ο άδικος θάνατος του Σωκράτη ήταν το κίνητρο για να αναλάβει το ρόλο του κοινωνικού μεταρρυθμιστή της αθηναϊκής δημοκρατίας.

    Η πλατωνική φιλοσοφία είναι ιδεοκρατική. Εισάγει δηλ. τη θεωρία των ιδεών, οι οποίες κατά τον Πλάτωνα είναι οι γενικοί και αιώνιοι τύποι των πραγμάτων, οι ουσίες που γίνονται αντιληπτές μόνο με το λογικό και όχι με την αίσθηση. Τα αισθητά τα θεωρεί είδωλα των ιδεών. Έτσι ο Πλάτωνας αναγνωρίζει δύο κόσμους, τον αισθητό, ο οποίος διαρκώς μεταβάλλεται και βρίσκεται σε ασταμάτητη ροή, κατά τον Ηράκλειτο, και το νοητό κόσμο, τον αναλλοίωτο, δηλ. τις ιδέες, οι οποίες υπάρχουν σε τόπο επουράνιο. Αυτές είναι τα αρχέτυπα αυτού του ορατού κόσμου, τα αιώνια πρότυπα και παραδείγματα.

     

  • Στοίχιση παραγράφου

    <p align = είδος στοίχισης>

     

    Είδος στοίχισης

    left

    right

    center

    justify

    Αρχικό Κείμενο

    Οι οδοιπόροι και το τσεκούρι (Μύθοι Αισώπου)
    Κάποτε, δυο φίλοι ξεκίνησαν για κάποια δουλειά τους και περπατούσαν συζητώντας. Εκεί που βάδιζαν, μέσα σ’ ένα δάσος, ο ένας απ’ αυτούς πρόσεξε πως κάτι γυάλιζε ανάμεσα στα χόρτα. Έσκυψε να δει τι ήτανε και σήκωσε ένα τσεκούρι ολοκαίνουριο.
    Βρήκαμε ένα τσεκούρι! φώναξε χαρούμενος ο σύντροφός του. Εκείνος όμως, που είχε βρει το τσεκούρι ταράχτηκε και λέει:
    Να μη λες βρήκαμε ένα τσεκούρι, μόνο να λες: βρήκες ένα τσεκούρι.

    Αλλά, καθώς προχωρούσαν, αντάμωσαν τρεις-τέσσερις ξυλοκόπους, που είχανε χάσει το καινούργιο τους τσεκούρι κι έψαχναν να το βρουν. Όταν είδαν τους δυο οδοιπόρους, που ο ένας τους κρατούσε το τσεκούρι, έπεσαν πάνω τους θυμωμένοι.
    Χαθήκαμε! φώναξε εκείνος που είχε βρει το κρατούσε στα χέρια του. Γυρίζει τότε ο φίλος του και του λέει:

    Να μη λες χαθήκαμε, να λες: χάθηκα! Ούτε όταν βρήκες το τσεκούρι με ήθελες για σύντροφό σου, ούτε τώρα που θα σου το πάρουν και θα φας και ξύλο θέλω να μ’ έχεις σύντροφό σου!

     

    Μορφοποιημένο Κείμενο

    <p align = center> Οι οδοιπόροι και το τσεκούρι</p>

    <p align = justify>Κάποτε, δυο φίλοι ξεκίνησαν για κάποια δουλειά τους και περπατούσαν συζητώντας. Εκεί που βάδιζαν, μέσα σ’ ένα δάσος, ο ένας απ’ αυτούς πρόσεξε πως κάτι γυάλιζε ανάμεσα στα χόρτα. Έσκυψε να δει τι ήτανε και σήκωσε ένα τσεκούρι ολοκαίνουριο.</p>
    <p>Βρήκαμε ένα τσεκούρι! φώναξε χαρούμενος ο σύντροφός του.</p>Εκείνος όμως, που είχε βρει το τσεκούρι ταράχτηκε και λέει:
    <p>Να μη λες βρήκαμε ένα τσεκούρι, μόνο να λες: βρήκες ένα τσεκούρι.</p>
    <p align = justify>Αλλά, καθώς προχωρούσαν, αντάμωσαν τρεις-τέσσερις ξυλοκόπους, που είχανε χάσει το καινούργιο τους τσεκούρι κι έψαχναν να το βρουν. Όταν είδαν τους δυο οδοιπόρους, που ο ένας τους κρατούσε το τσεκούρι, έπεσαν πάνω τους θυμωμένοι.
    <p align = left>Χαθήκαμε! φώναξε εκείνος που είχε βρει το κρατούσε στα χέρια του.Γυρίζει τότε ο φίλος του και του λέει:</p>
    <p align = justify>Να μη λες χαθήκαμε, να λες: χάθηκα! Ούτε όταν βρήκες το τσεκούρι με ήθελες για σύντροφό σου, ούτε τώρα που θα σου το πάρουν και θα φας και ξύλο θέλω να μ’ έχεις σύντροφό σου!
    <p align = right>Από τους μύθους του Αισώπου) </p>

     

    Ιστοσελίδα

    Οι οδοιπόροι και το τσεκούρι

    Κάποτε, δυο φίλοι ξεκίνησαν για κάποια δουλειά τους και περπατούσαν συζητώντας. Εκεί που βάδιζαν, μέσα σ’ ένα δάσος, ο ένας απ’ αυτούς πρόσεξε πως κάτι γυάλιζε ανάμεσα στα χόρτα. Έσκυψε να δει τι ήτανε και σήκωσε ένα τσεκούρι ολοκαίνουριο.

    Βρήκαμε ένα τσεκούρι! φώναξε χαρούμενος ο σύντροφός του.

    Εκείνος όμως, που είχε βρει το τσεκούρι ταράχτηκε και λέει: 

    Να μη λες βρήκαμε ένα τσεκούρι, μόνο να λες: βρήκες ένα τσεκούρι.

    Αλλά, καθώς προχωρούσαν, αντάμωσαν τρεις-τέσσερις ξυλοκόπους, που είχανε χάσει το καινούργιο τους τσεκούρι κι έψαχναν να το βρουν. Όταν είδαν τους δυο οδοιπόρους, που ο ένας τους κρατούσε το τσεκούρι, έπεσαν πάνω τους θυμωμένοι.

    Χαθήκαμε! φώναξε εκείνος που είχε βρει το κρατούσε στα χέρια του.Γυρίζει τότε ο φίλος του και του λέει:

    Να μη λες χαθήκαμε, να λες: χάθηκα! Ούτε όταν βρήκες το τσεκούρι με ήθελες για σύντροφό σου, ούτε τώρα που θα σου το πάρουν και θα φας και ξύλο θέλω να μ’ έχεις σύντροφό σου!

    Από τους μύθους του Αισώπου)

  • Δημιουργία κενής γραμμής

    <br>

     

     

  • Δημιουργία οριζόντιας γραμμής

    <hr>

     

     

     

  • Περί Τεχνολογίας – Μερικές σκέψεις

    Μερικές δεκαετίες πιο πριν, στα 1970, η πολυγραφότατη και διακεκριμένη παιδαγωγός Έλλη Αλεξίου θα αποδειχθεί ότι σκέφτεται πολύ πιο μπροστά από την εποχή της, τόσο βαθυστόχαστα και διαχρονικά ώστε να απαριθμήσει με ακρίβεια, σαφήνεια και επιτυχία τους λόγους της συντριπτικής ανωτερότητας του ανθρώπινου εγκεφάλου:
    «Πρώτον: Ο νους του ανθρώπου είναι δημιουργικός. Ο ηλεκτρονικός εγκέφαλος απαντά στις σοφίες που εμείς του βάλαμε μέσα. Από δικού του δε μπορεί να κάμει τίποτε. Είναι, άμα καθίσεις και το εξετάσεις, ένας καλός παπαγάλος. Κι ο παπαγάλος καταφέρνει και επαναλαμβάνει τις φράσεις που του μάθαμε… Δεύτερον: Ο άνθρωπος έχει πρωτοτυπία. Τρίτον: Ο άνθρωπος έχει το προνόμιο της διαίσθησης. Συχνά οσφραίνεται το καλό και το κακό προτού αυτό εκδηλωθεί. Τέταρτον: Ο ανθρώπινος νους έχει φαντασία. Μπορεί με το μυαλό του να φαντασθεί υπεράνθρωπα θαύματα. Πέμπτον: O άνθρωπος έχει εφευρετικότητα. Όταν κάπου σκοντάψει ψάχνει και βρίσκει άλλη λύση. Ενώ ο κακομοίρης ο ηλεκτρονικός εγκέφαλος άμα σκοντάψει σκόνταψε. Έκτον: Ο άνθρωπος είναι συναισθηματικός. Χαίρεται ή πάσχει ανάλογα με το είδος των εντυπώσεων. Οι μηχανές είναι αναίσθητες. Έβδομον: Ο ανθρώπινος νους είναι ερευνητικός, έχει περιέργεια, ενδιαφέροντα και Όγδοων: Ο ηλεκτρονικός εγκέφαλος είναι έργο του ανθρώπινου νου και δεν είναι ο ανθρώπινος νους έργο του ηλεκτρονικού εγκεφάλου. Ο ανθρώπινος νους έφτιαξε τα μεγάλα έργα της τέχνης: Όμηρος, Σαίξπηρ, Ραφαήλος, Πλάτων. Είναι άξιος ο ηλεκτρονικός εγκέφαλος να πλησιάσει ούτε το μικρό τους δαχτυλάκι; Εμείς τον σκεφτήκαμε και εμείς τον φτιάξαμε, για να μας υπηρετεί και να μας διευκολύνει. Και αυτό κάνει, είναι υπηρέτης μας.»
    Mην παραπλανάσαι λοιπόν. Με έναν υπολογιστή δεν είναι δυνατό να κάνεις διάλογο, αφού ο ουσιαστικός διάλογος δεν προϋποθέτει προδιαγεγραμμένες απαντήσεις. Ο διάλογος προϋποθέτει ανταλλαγή απόψεων. Ένας σκληρός δίσκος, μια μητρική κάρτα, μια ποσότητα μνήμης τυχαίας ή άμεσης προσπέλασης δεν έχουν άποψη. Αυτά  τα  ίδια  αποτελούν μια άποψη του δημιουργού τους. Ο  υπολογιστής  δεν  παίρνει  πρωτοβουλίες.  Αν δεν πάρει εντολή καταντά έπιπλο. Ο ουσιαστικός διάλογος έχει σα βασικότατο συστατικό στοιχείο την πρωτοβουλία έκφρασης γνώμης. Η μηχανή έχει σκοπό να υπηρετήσει τον άνθρωπο και τη ζωή του εν γένει, όχι όμως να τα αντικαταστήσει. Έτσι λοιπόν δε διαλέγεσαι με τον προσωπικό σου υπολογιστή, δίνεις μια άλλη διάσταση στα μοναχικά σου συναισθήματα. Και αυτό δεν είναι τόσο μεμπτό όσο φαίνεται, γιατί δε φταις εσύ για αυτά. Ίσως φταίει η νοοτροπία του συρμού που πολλές φορές αγνοεί τη συναισθηματική και πνευματική διάσταση του ανθρώπου. Εσένα ίσως σε έχει απωθήσει η άρχουσα αυτή νοοτροπία. Έτσι ζητάς καταφύγιο στην οθόνη, όπου μπορείς να φτιάξεις έναν κόσμο κατά βούληση. Όμως η αλήθεια παραμένει. Ό,τι κόσμο και να φτιάξεις δε θα είναι ο αληθινός.
    Τι πρέπει να γίνει λοιπόν; Διάλεξε το δύσκολο δρόμο. Διάλεξε να αλλάξεις την άρχουσα νοοτροπία της σύγχρονής σου ζωής. Και ας μην έχεις ορατή στον ορίζοντα την τελική επιτυχία, αφού η ουσία της ανθρώπινης ύπαρξης κρύβεται μέσα στην έννοια της αδιάκοπης προσπάθειας. Κρύβεται στο κυνήγι του ακατόρθωτου, στο επίγειο όνειρο. Κι ας ξέρεις πως δε θα φτάσεις στην Ιθάκη, μπορείς να απολαύσεις και να κατανοήσεις τα μυστικά που κρύβει το απέραντο ταξίδι. Ένα ταξίδι του οποίου οι θιασώτες λίγες φορές φτάνουν στον προορισμό τους, στο μέρος για το οποίο ξεκίνησαν. Αξίζει να παλέψεις να είσαι εσύ ένας από αυτούς τους λίγους δικαιωμένους λοιπόν.

    Έλλη Αλεξίου

    Μορφοποίηση Παραγράφου

    Όνομα αρχείουΠερί τεχνολογίας.html

    <html>

    <p align=center> Περί Τεχνολογίας – Μερικές σκέψεις </p>

    <p> Μερικές δεκαετίες πιο πριν, στα 1970, η πολυγραφότατη και διακεκριμένη παιδαγωγός <b> Έλλη Αλεξίου </b>θα αποδειχθεί ότι σκέφτεται πολύ πιο μπροστά από την εποχή της, τόσο βαθυστόχαστα και διαχρονικά ώστε να απαριθμήσει με ακρίβεια, σαφήνεια και επιτυχία τους λόγους της συντριπτικής ανωτερότητας του ανθρώπινου εγκεφάλου: </p>
    <p align=justify>«Πρώτον: Ο νους του ανθρώπου είναι δημιουργικός. Ο ηλεκτρονικός εγκέφαλος απαντά στις σοφίες που εμείς του βάλαμε μέσα. Από δικού του δε μπορεί να κάμει τίποτε. Είναι, άμα καθίσεις και το εξετάσεις, ένας καλός παπαγάλος. Κι ο παπαγάλος καταφέρνει και επαναλαμβάνει τις φράσεις που του μάθαμε… Δεύτερον: Ο άνθρωπος έχει πρωτοτυπία. Τρίτον: Ο άνθρωπος έχει το προνόμιο της διαίσθησης. Συχνά οσφραίνεται το καλό και το κακό προτού αυτό εκδηλωθεί. Τέταρτον: Ο ανθρώπινος νους έχει φαντασία. Μπορεί με το μυαλό του να φαντασθεί υπεράνθρωπα θαύματα. Πέμπτον: O άνθρωπος έχει εφευρετικότητα. Όταν κάπου σκοντάψει ψάχνει και βρίσκει άλλη λύση. Ενώ ο κακομοίρης ο ηλεκτρονικός εγκέφαλος άμα σκοντάψει σκόνταψε. Έκτον: Ο άνθρωπος είναι συναισθηματικός. Χαίρεται ή πάσχει ανάλογα με το είδος των εντυπώσεων. Οι μηχανές είναι αναίσθητες. Έβδομον: Ο ανθρώπινος νους είναι ερευνητικός, έχει περιέργεια, ενδιαφέροντα και Όγδοων: Ο ηλεκτρονικός εγκέφαλος είναι έργο του ανθρώπινου νου και δεν είναι ο ανθρώπινος νους έργο του ηλεκτρονικού εγκεφάλου. Ο ανθρώπινος νους έφτιαξε τα μεγάλα έργα της τέχνης: Όμηρος, Σαίξπηρ, Ραφαήλος, Πλάτων. Είναι άξιος ο ηλεκτρονικός εγκέφαλος να πλησιάσει ούτε το μικρό τους δαχτυλάκι; Εμείς τον σκεφτήκαμε και εμείς τον φτιάξαμε, για να μας υπηρετεί και να μας διευκολύνει. Και αυτό κάνει, είναι υπηρέτης μας.» </p>
    <p align=left>Mην παραπλανάσαι λοιπόν. Με έναν υπολογιστή δεν είναι δυνατό να κάνεις διάλογο, αφού ο ουσιαστικός διάλογος δεν προϋποθέτει προδιαγεγραμμένες απαντήσεις. Ο διάλογος προϋποθέτει ανταλλαγή απόψεων. Ένας σκληρός δίσκος, μια μητρική κάρτα, μια ποσότητα μνήμης τυχαίας ή άμεσης προσπέλασης δεν έχουν άποψη. Αυτά  τα  ίδια  αποτελούν μια άποψη του δημιουργού τους. Ο  υπολογιστής  δεν  παίρνει  πρωτοβουλίες.  Αν δεν πάρει εντολή καταντά έπιπλο. Ο ουσιαστικός διάλογος έχει σα βασικότατο συστατικό στοιχείο την πρωτοβουλία έκφρασης γνώμης. Η μηχανή έχει σκοπό να υπηρετήσει τον άνθρωπο και τη ζωή του εν γένει, όχι όμως να τα αντικαταστήσει. Έτσι λοιπόν δε διαλέγεσαι με τον προσωπικό σου υπολογιστή, δίνεις μια άλλη διάσταση στα μοναχικά σου συναισθήματα. Και αυτό δεν είναι τόσο μεμπτό όσο φαίνεται, γιατί δε φταις εσύ για αυτά. Ίσως φταίει η νοοτροπία του συρμού που πολλές φορές αγνοεί τη συναισθηματική και πνευματική διάσταση του ανθρώπου. Εσένα ίσως σε έχει απωθήσει η άρχουσα αυτή νοοτροπία. Έτσι ζητάς καταφύγιο στην οθόνη, όπου μπορείς να φτιάξεις έναν κόσμο κατά βούληση. Όμως η αλήθεια παραμένει. Ό,τι κόσμο και να φτιάξεις δε θα είναι ο αληθινός.</p>
    <p align=justify>Τι πρέπει να γίνει λοιπόν; Διάλεξε το δύσκολο δρόμο. Διάλεξε να αλλάξεις την άρχουσα νοοτροπία της σύγχρονής σου ζωής. Και ας μην έχεις ορατή στον ορίζοντα την τελική επιτυχία, αφού η ουσία της ανθρώπινης ύπαρξης κρύβεται μέσα στην έννοια της αδιάκοπης προσπάθειας. Κρύβεται στο κυνήγι του ακατόρθωτου, στο επίγειο όνειρο. Κι ας ξέρεις πως δε θα φτάσεις στην Ιθάκη, μπορείς να απολαύσεις και να κατανοήσεις τα μυστικά που κρύβει το απέραντο ταξίδι. Ένα ταξίδι του οποίου οι θιασώτες λίγες φορές φτάνουν στον προορισμό τους, στο μέρος για το οποίο ξεκίνησαν. Αξίζει να παλέψεις να είσαι εσύ ένας από αυτούς τους λίγους δικαιωμένους λοιπόν.</p>

    <p align=right> <b>Έλλη Αλεξίου</b></p>

    </html>

  • Ο ΥΠΟΒΡΥΧΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
     Επισκεπτόμενοι για πρώτη φορά τον υποβρύχιο κόσμο θα νιώσετε μια νέα και διαφορετική αίσθηση καθώς εισέρχεστε σε ένα περιβάλλον όπου όλα φαίνονται, ακούγονται και βιώνονται διαφορετικά από ότι έξω απο το νερό. Αυτή η ιδιαιτερότητα είναι ένα μέρος αυτού που κάνει την κατάδυση τόσο ξεχωριστή. Όσο θα προσαρμόζεστε σε αυτήν, τόσο θα αυξάνεται η απόλαυση της κατάδυσης.
    Εκτός από τα όμορφα και συναρπαστικά υδρόβια που θα δείτε από κοντά θα δοκιμάσετε επίσης μοναδικές αισθήσεις όπως τη συγκίνηση να αναπνέετε υποβρυχίως και να αιωρήστε χωρίς βάρος όπως οι αστροναύτες στο διάστημα. Με την απόκτηση πείρας καταδυτικής το μυστήριο θα αντικατασταθεί με την περιέργεια, την έξαρση και την περιπέτεια. Ως ελεύθεροι δύτες δεν χρειάζεστε τίποτα περισσότερο εκτός από:
    Πτερύγια
    Μάσκα
    Αυτόνομη Υποβρύχια Αναπνευστική Συσκευή(SCUBA)
    Αναπνευστήρα
    Padi
    Open Water
    Diver Manual

    Όνομα αρχείουΟ Υποβρύχιος κόσμος.html

    <html>
    <body>
    <p align=center><font size=6>
    <b><u><i><font color=”blue”> Ο ΥΠΟΒΡΥΧΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ</b></u></i></p>
    <p><font face=”Arial”><font size=3><font color=black>
    Επισκεπτόμενοι για πρώτη φορά τον <b> υποβρύχιο κόσμο</b> θα νιώσετε <b><i> μια νέα και διαφορετική αίσθηση </b></i> καθώς εισέρχεστε σε ένα <u> περιβάλλον </u> όπου όλα φαίνονται, ακούγονται και βιώνονται διαφορετικά από ότι έξω απο το νερό. Αυτή η <u><i> ιδιαιτερότητα </u></i> είναι ένα μέρος αυτού που κάνει την <b><u><i>κατάδυση</b></u></i> τόσο <b><u> ξεχωριστή</b></u>. Όσο θα προσαρμόζεστε σε αυτήν, τόσο θα αυξάνεται η <i><u> απόλαυση της κατάδυσης.</i></u></p>
    <p align=justify><font face=”Times New Roman”><font size=5> <b><i>
    Εκτός από τα όμορφα και συναρπαστικά υδρόβια </b></i> που θα δείτε από κοντά <i><b>θα δοκιμάσετε επίσης μοναδικές αισθήσεις</i></b> όπως τη συγκίνηση να αναπνέετε υποβρυχίως <i><u> και να αιωρήστε χωρίς βάρος</i></u> όπως οι αστροναύτες στο διάστημα</p>
    <p align=left><font face=”Garamond”><font size=4>
    Με την <b><i><u> απόκτηση πείρας κατάδυτικής </b></i></u>το μυστήριο θα αντικατασταθεί με <i>την περιέργεια, την έξαρση και την περιπέτεια.</i><b><i> Ως ελεύθεροι δύτες</b></i> δεν χρειάζεστε τίποτα περισσότερο εκτός από: </p>
    <p align=center><font face=”Arial”><font size=3>
    <b><u>
    Πτερύγια<br>
    Μάσκα <br>
    Αυτόνομη Υποβρύχια Αναπνευστική Συσκευή(SCUBA)<br>
    Αναπνευστήρα<br></b></u></p>
    <p align=right><font face=”Arial”><font size=3><font color=red>
    <b><i> Padi<br>
    Open Water<br>
    Diver Manual<br></b></i></p>
    </html>

Permanent link to this article: http://pervolischool.edu.gr/computer-science/communications-network/hypertext-markup-language-html/%ce%b2-%ce%bc%ce%bf%cf%81%cf%86%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b1%ce%b3%cf%81%ce%ac%cf%86%ce%bf%cf%85/